Thursday, January 6, 2011

OST Merong Mahawangsa

ok.. utk membuka lembaran baru tahun 2011.. aku taknak citer pasal angan2, impian dan sebagainya .. just let it flow naturally...hopefully..
okey ni nak cerita pasal ost Merong Mahawangsa.. dah tengok dah trailer citer ni tak??? sile layari youtube k... :) cerita ni hasil KRU adik beradik.. kalu tengok trailer die memang meletup.. sbb kualiti gambar and pelakon nampak bombastic.. org kater wajib tonton..support industri filem tempatan k..
Sebenarnya aku just nak citer pasal ost Filem ni.. Aku dengar ost ni kat radio semalam.. aku terus cari lagu ni utk di download.. huh..mmg touching betul bile dengar lagu ni.. lirik die, melodi.. sgt jiwang gtu..lama tak dengar Anuar Zain nyanyi lagu-lagu jiwang gini...
aku paste la lirik die utk tatapan semua k..

SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

Bestnya lagu ni.. i fall and fall again 2 this song.. tiba2 teringat kat laki.. :p
i love u papa.. ku kan terus mencintaimu sedetik lebih selepas selamanya... sob.. sob.. touching...

No comments:

Post a Comment