Thursday, December 23, 2010

Menu Puasa...

Saja nak citer last Tuesday hari tu aku telah berpuasa ganti.. so memang ler mencabar sbb kawan2 opis yg lain x puasa.. tapi alhamdullilah berjaya bertahan wlpn dalam perut berbunyi-bunyi okestra..
so balik kerja tu memang letih... nasib baik papa ada.. so dengan semangat berkobar-kobar, dia janji utk masakkan menu berbuka petang tuh... Alhamdullilah, senang hidup aku... aku pun lepak-lepak depan tv sambil home chef aku sibuk kat dapur..dlm hati risau gak cmner result die kan...
Sebenarnya laki aku ni berkobar2 sebab die ada beli sos instant tuk buat char kue tiaw... so ni kirenya 1st attempt die tuk masak char kuew tiaw menggunakan sos tersebut..

hasilnya.. tadaaaaaaaa.........................



okeylahhhhh.. :) cmnilah rupa kuew tiaw tuh...kirenya berbakat gak ler suami aku nih..he3.. thanks papa sbb menyenangkan hidup mama hari tuh..love ya' muahhhhh...

No comments:

Post a Comment