Tuesday, January 26, 2010

still puzzling..

wah lama x post..aku xder masa nk menelek blog ni sampailah smlm mak aku kena admitted ke wad suspect sakit jantunggg...waa..aku n kakak2 ku rasa terperanjat..since she look just fine lately..tiba2 jer sakit..sian kt aku n anak2 takder tempat mengadu nasib.. :( yelah selama ni die jaga anak2 aku kn.. so the whole week ni aku sendiri kena pick up anak dr skool..soooo letihhh..
barulah rasa kehilangan die.. mak cepatlah sembuh yer..we miss u..
kt opis lak hati aku membara jer ngn beruk sekor tu..wahh dah ler bagi aku markah SKT teruk pastu buat2 muke inesen jer gtu..tension jer tgk muka die..tp takper aku kool kan.. kool babe..aku x kesah..markah ko tu takkan menjatuhkan aku..sbb aku dah janji ngn diri aku awal2 lagi..i will work hard..and play hard k.. so go to the H u..
puas hati aku..he3..kool zura kool.. :P
ahh enuff psl makhluk tu..buat penat jer tulis psl die..blog ni pasal aku bkn pasal die.. letihh noo...cukuplah ngutuk..astaghfirullah..mengucapp k..

No comments:

Post a Comment