Wednesday, January 6, 2010

permulaan yg kurang ok..

wah..baru jer msk tahun baru opis ni dah mcm2 citer yg x best.. aku agak boring gak dgn kerenah2 mcm ni, pergaduhan opis mate ni..malas nk campur tp tup..tup..aku pn mcm terbabit sama.. ingatkan tahun baru ni nk start hubungan yg baru..attitude yg baru..semua yg baru lah... tu lah kater org kerana mulut hubungan binasa kn?? betul ker peribahasa aku tu? he3..hentam jer lah janji aku suke..wakaka..
eh aku perasan aku post blog aku mesti aku x attach aper2 kn cm gambar ker video ker..ok next time aku akan rajin upload gambar.. dahlah aku nk sambung buat keja.. hopefully situasi akan lebih baik lepas ni... kalu x mesti aku tensionnn...
ok sampai ni dulu..next time i post sumting tuk tatapan mata korang lak yer..he3..

No comments:

Post a Comment