Wednesday, January 18, 2012

SEBAL

Hari ni rasa tak best jer bila buat keja.. rasa sebal jer. Semalam terpaksa EL sebab tayar pancit tahap kronik. T_T. Duit terbang terpaksa ganti baru.. alangkah sedey nya hati.. huhu.. baibai handbag baru.. opps misi bulan nih wallet ye. babai walett baru. SEBAK bukan SEBAL.

Berbalik pada perasaan sebal ni, hari nih sampai jer kat meja..bersepah2 meja aku ngn borang2 claim. perghh menyirap tul. Elok jer semalam aku tinggalkan clear jer.. hari nih bersepah. SEBAL

Tup-tup lak ada orang kejar psl document tak lengkap pula.. alooo org kewangan kat sini ada 2 org lah. If im on leave.. pls refer to another person. but still aku lah org yang kena follow up pasal document itu. SEBAL.

Bergaduh mulut pula*actually lebih kepada tone suara yg agak tinggi* dengan orang kewangan di belah SANA. aiyakkk me so SEBAL Today. takpelah taknak drag this thing to be worse, aku mengalah. bukan maksud aku kalah ye.. bukan pula menyerah.. PASRAH.

ok babai

(P/S: i know this entry are short but i straight to the point okey.. i'm sebal today)




No comments:

Post a Comment