Tuesday, July 12, 2011

Letih..letihhh....LETIH..

Baru masuk seminggu aku rasa kepala aku nih dah pening nak pecah... sebabnya banyak payment yang sangkut.. memang aku dedicate masa aku buat semua payment yg melambak2 atas meja aku nih... nak tengok?? tengok r...

ini kat atas table aku nye payment ye... yg kat dalam bilik penolong aku tuh, mahu mengunung gamaknya... nasib badan.. :( Aku jugak yang bakal siapkan tuh..
Nak melayan org yang call lagi.. yang datang menziarah lain pulak ceritanya...ziarah bawak makanan ker hadiah takpe jugak..ni ziarah tuntut hutang...claim-claim yang tertunggak.. haruu...
Apa-apa pun tabahkan hati.. this is banana..banana okeh... no sweat aku bole buat..
yang bestnya kat sini, makanan memang sentiasa ada... contohnya ini...,


REZEKI.. Alhamdulilah... salah seorang staf kat sini buat..murah rezeki duk sini.. ada ganjaran nye ye tak?? sedap lak tuh..lupa nak tanya kek apa..cam carrot cakes pun ada.. :p sori aku pandai makan jer.. teka-teka nih tak pandai..
so pasang kuda-kuda.. bersiap sedia untuk menyudahkan kerja yg tergendala untuk berhenti sekejap update blog nih..
Oh yeah..im survivor.. I CAN SURVIVE THIS.. definitely..

3 comments:

  1. Jgn smp gemok, nanti ken a beli corset.. Hahahaha

    ReplyDelete
  2. choyyy sangattt k... takpe2 aku balance ngan naik turun tangga kat sini.... tp kalu tak kurus gak aku cari ko eh... :p

    ReplyDelete