Monday, March 22, 2010

Fail Meja..

Entry ni sangat boring..seboring tajuknya..yelah dah baper lama aku x buat fail meja ni and then tup..tup..kena ngadap balik..dah la aku lemah skit nk buat carta2 alir ni..Bukan aper kadang2 ianya byk menguji kesabaran aku kan..dahler aku ni bkn penyabar orangnya :p Ya Allah...azabnyer..
Tadi time briefing psl benda ni lagi lar aku boring..Kalu aku tahu mcm tu nyer boring baik aku duk kt opis jer..
Aku pun heran manusia manalah yg start kan dulu fail meja ni..sgt ler kreatif orgnyer (buekkk..)pasal kerja pun nak buat carta..kreatif sangatlah tu..
Kan senang kalau buat jer senarai tugas.. buat jer bentuk cam time table tu pun dah ok..ni siap nk ada carta alir..kadang2 geram jugak benda2 macam ni...
banyak lagi benda aku nak setelkan..(tp sempat lak berblog ni..he3..)
oklah apa2 pun aku kena gak buat..sakit hati pun tetap kena buat.. lagi pun aku dah dpt softcopy file meja kt kawan aku..he3 senangnyer hidupp..yuhhhuuu
so wish me luck k mencopy kerja2 org ha2..igt time skool jer buat benda2 cm ni..dah kerja pun ada gakk hampehhhhh..

3 comments:

  1. memanggggg sangat borink!!!
    aku lgik la nok, unit baru pastu PP aku
    pun tak tahu nk wat, sbb PP aku pun budak bru..
    ngan aku2 sekali penink ngan Fail meja ni...

    ReplyDelete
  2. ha2..naseb badan nok dpt pp baru..tp takper PP baru biaser rajin buat keja..biasanyer lah kan..:p
    jom kita buat Fail Meja.. :)

    ReplyDelete
  3. i hate fail meja..very2 much..muhahaha

    ReplyDelete