Monday, March 8, 2010

dah setahun da..HEPI BIRTHDAY sayang....

Hari ni setahun genap anak aku Alana Zahra ada di dunia ni.. terharu pun ada..sebab rasanya cam sekejap jer masa tu berlalu n aku pun macam baru jer bersalin tup..tup Lana dah setahun..aww..rasa cm x caya jer..skang pun die mcm nmpk dah independent sesgt..kalu kt rumah tu keluar masuk bilik..buat hal die sendiri jer..aikk cam dah besar jer anak dara aku sorang ni..baru setahun tu kalu dah 5 tahun..dah sekolah ker? mesti die buat cm x kenal jer aku ni kan? he3..teremosi pulak..
Well dlm rumah tu mmg lar lelaki mendominasikan kawasan tu..aku pn naik takut tgk anak2 aku kalu memain kn ganas2 gtu..ish..ish..sian Lana sumtimes kena buli ngn Abang2 nyer..tp kool jer minah tu..kirenya die adapt ngn abg2 die..abg die main patung2 ultraman tu die join gak..seram gak aku takut die terpengaruh..tp lately...wlpn si Lana ni nmpk ganas die tetap feel gegirl..haa..slh satu tabiat,Die pantang jumpa beg..die akan ltk kt lengan mcm bwk handbag..so cute..cm die tahu2 jer.. she needs a bag..ha bagus2 die pn cm aku suker handbag..die pn suker sgt ngn wallet aku..ha tu pantang die jumpe mesti die belek..kehulu hilir bwk wallet aku tu..kalu aku amik mesti die ngamuk..:)
then satu lg, die pun suke ngn hairband2 yg colourful2..kalu die jumpe mesti die ltk kt rambut die.. tp rambut takder lak..he3..
Skang ni plg ketara die sgt suke membebel (haa..mak aku kater mmg waris aku betul..sbb aku kn suke bebel..)
Die dh pandai ckp nak( mostly bile die nmpk org makan)..Nanak (Taknak), cat..(kalu die nmpk kucing kt rumah mak aku..), book..(kalu aku tgh baca..) tu ler antara yg ketara..yg kerap..pa..ma..(kalu die nmpk aku n nahar tp slalu tertukarlah panggilan tu..) so sweettt..aku rs mmg die ni cepat skit bercakap berbanding abg2 die yg lambat bercakap..
Lagi satu die kalu makan sgt gegirl..die pegang biskut ke kuih ker die akan pegang dgn sopan skali..smbil mengigit2 manja :P ( i means skit2 gigit r tu..) aku kategorikn sbg makan sopan..ala2 gadis melayu terakhir..wahh..mmg impress tul ngn anak dara aku sorang ni..
Klu nk citer mmg banyak lagi tabiat2 die yg aku suke..tp banyak n aku letih nk taip..alasan sbnrnye sbb dh nk pukul 2 ptg..time to work..
nway..inilah citer anak gadis saya..gula hati saya..faveret girl saya..
Selamat hari Jadi sayang..mama will always love u..
u'll still be my favourite girl always..i'll be the biggers fan of ur life..

No comments:

Post a Comment