Sunday, October 11, 2009

weekend yg memenatkan..

Memang penat..minggu lepas aku ke keyel tuk bertugas di PECIPTA2009..letih oo..bukan letih bertugas tp letih tawaf klcc ngn 2 member aku.. he3..ishhishh pastu ader sales kt Isetan.. o yea..aku ke keyel stay kt rumah sister in law aku..datang ngn papa n anak2 aku.. mlm jumaat tu we all brtolak sbb jumaat aku dh kena bertugas..


sian papa kena take care 3 org anak aku yg notti2 tu..takper ye pa..anak2 papa gak kn? he3.. tawaf2 kt keyel aku beli byk clip2 rambut tuk bb..yela bb dah ler takder rambut, kenalah ader signature skit yg die tu girl..mana tak nye aku teringat eksiden time raya lepas ms kt rumah PIL aku..ade ke patut sorang makcik ni tanya anak aku lelaki ke pompuan..haloooo..anak aku pakai gaun lg..die tak nampak ape..kecik ati aku tau..pastu die leh sound anak aku xder rambut..mak aii..anak mak br 6 bulan keyy..wat u expect ? rambut berjurai2 mcm rapunzel ker.. ??..so aku berazam tuk memakaikn anak aku aksesori2 rambut supaya nampak girlie2 skit.. sorila sayang ye..bb kena berkorban rambut tuk mama..he3..

No comments:

Post a Comment