Thursday, October 1, 2009

First Time..

well..well..akhirnya berjaya juga posting 4 the 1st time..selepas buat layout n cari yg font yg cun2..rasenya dah bolela posting something tuk entry yg pertama..ye saya budak baru belajar..dan saya tidak malu utk terus belajar..he3.. buat blog ni sbb terpengaruh ngn kawan-kawan yang pandai berblog.. frankly speak..aku bukan ler org yg pandai mengarang ayat tp pandai bercakap ye.. Blog ini adalah utk luahan rasa dan fikiran aku yang selama ini aku pk sendiri2 je.. so kalu aku tersilap kata maafkanlah ye.. oklah utk entry pertama ni xyah panjang2.. just 4 introduction jer..mcm my profile said..to know me is to love me.. so..stay tuned coz banyak lagi entry menarik lepas ni yg akan menyusul..but..its all about me, myself and..i...hehehe..oopps not to forget 'bout my kids n hubby too.. ;p

No comments:

Post a Comment