Thursday, March 29, 2012

Mimie : si tompok vogue

Ini adalah Mimie. Mimie adalah anak kucing yang baru sahaja di bela oleh Keluarga En. Asrul Nahar. Oleh kerana ini adalah kucing belaan pertama keluarga ini, maka anak kucing ini amatlah disayangi oleh seisi keluarga. Walaupun isteri En. Asrul Nahar tidak gemar bermain dengan si mimie ini, namun anak kucing ini tetap menjadi pujaan hati mereka.
Aiyooo.. letih r, tulis bahasa melayu formal.. memang fail dowh, bm aku.
so ini Mimie.. ini anak kucing yang telah menjadi family member secara officialnya bulan ini. Actually anak kucing ni, suami i jumpa dalam longkang.. takut sangat kucing ni mati, tercedera etc. suami aku bawak balik.. first time oii bela binatang ni..budak2 ni excited r.. aku jer tak berapa nak excited sgt.. tapi mimie cute okeh..  Kenapa nama dia Mimie? err aku pun tak tahu.. maybe nama exgirlfriend suami saya..:p
lantak r.. tapi okey apa.. sweet je bila panggil.. mimie.. mimie... hehehe
Buat masa ni bagi dia makan frieskies for kitten.. cam banyak jugak dia makan..
Tapi Manda mmg tak suka Mimie ni, tapi dia asyik dok tinjau2 kat luar cari..
Mimie memang tak dibenarkan masuk rumah, tidur, makan main2 semua kat luar.
Bukan apa, Manda still baby so takut bulu-bulu kucing tu akan menyebabkan dia alahan..
and one more reason is aku taknak biasakan mimie berlegar-legar dalam rumah aku.. aku pun alah juga. Alah kucing.
So for Mimie... welcome to the family.. dont notti2 kalau tak i buang u nanti.. :D
ok. daaaaa....

2 comments:

  1. x sukak kucen jugak nok, sbb mak semputtt... semputttt....

    ReplyDelete
  2. Haha.. sama lah tapi bukan semput tapi cam gegelii sikit.. :D

    ReplyDelete