Tuesday, June 15, 2010

Alahai anakku sayang....

Wah.. cam over tajuk posting aku kan..ala2 mthali ler kononnya.. he3
bukan apa, cuma nk citer pasal hujung minggu aku yang lepas, aku pergilah memenuhi jemputan kawanku marsha..besday party anak die..
aku pergi wit bb Lana and adikku fara..
Aku pergi time tuh pun dah lambat. Majlis start pukul 3.30 ptg..aku samapai pukul 5 lebih.
ampun yer nyah.. mak lambat..:p Lambat pun sbb g rumah kahwin 3 buah rumah..ha.. bz kan aku hari tuh.. dgn anak2 lagi. sgt letih..
Nak dijadikan cerita otw balik tuh Lana buat perangai..dia menangis jer sepanjang aku drive..dia xnak duduk dgn adik aku..
so aku terpaksa memangku dia sepanjang balik tuh... siap dia menetek skali lak tuh..mak aii..mmg geram betul kat budak nih..


tengok tuh.. melekat kt aku baekkk punya.. :) kalu pak polisi nampak nih harus aku disaman... aku terasa ala-ala britney spears nih..memandu sambil memangku anak...





ha..tengok..ahkak mmg pemandu yg tenang..steady jer gtu.. :p pemandu professional la katakan... tengok tuh..senyummm jer.. ( yerlah pose bebeh..pose....)
sebenarnye bengang gak..gambar2 nih diambil oleh adik aku.. sajer jer suh snap, senang nk tunjuk kat laki aku betapa sengsaranya aku petang tuh.. tu r suh ikut taknak..konon2 party besday tuk gegirl jer..mana ada..apa cer..?? cehhh..
takper demi anak ek..ni kalu encik polis tengok mahu die stimm nih..muahaha...
ampunn pa...

No comments:

Post a Comment