Thursday, April 29, 2010

nak Jugak...hahahaha...

Ok sebab tgk entry kt orang lain pasal masak2..hari ni ahkak nak post entry pasal masak-masak..haa...curlasttt khenn..
Sebenarnya aku memang suka memasak ni cuma masa tidak mengizinkan (alasan gitu..)
yelah..working women cam saya ni sangat lah bizi..bizi ngn keja, ngan anak2.. so sangat ler bertuah kalau aku dapat masak pada hari bekerja..
so menu hari ni aku nak letak 'Mee Basah Spesel' sebab apa spesel..? sebab zura yg masak..muahaha.. enjoy..lalala...anak2 aku kater sedap so maknanye memang r sedap.. bebudak tak reti tipu kan? kan?... :p







ok nak jugak tempel gambar2 sampingan time aku g teman anak aku masuk pertandingan mewarna sempena larian Baton Sukan Malaysia bahagian Jasin..
sumtimes seronok gak g event2 campur masyarakat macam nih tp x best nyer biler ada pulak kejadian yg x best happened time tu... tp tetap nk tepek gambar gak.. sebab dah pose vogue gitu..tak tunjuk2 rugilak kan?











ada lagi gambar actuallynya tapi malas lak nk upload gambar2 banyak2..yelah ni pun bukannyer album gambarkan? so tu ler aktiviti2 yang aku buat sepanjang 2 minggu yang lepas..event mewarna tu pun sebab mak aku yg pakse masuk..yerlah kampung kena ada wakilkan orang..mentang2 mak aku ketua wanita umeno kg tu, Dia leh pakser anak n cucu die lak participate.. Orang kampung laen bizi key tokleh join..
takperlah demi kampungku...
ok dats all..untill fingers meet keyboard again..

6 comments:

  1. hahaha..mak over ye...dak zachary sakit ati jer.. org lak yg lebih2...

    ReplyDelete
  2. nie pertandingan warna utk mak dia ker @ anak dia??hahahhahah

    ReplyDelete
  3. actually nya anak yer..tapi mak die yang over.. jack bengang giler..muahahaha..lantak ler..:)

    ReplyDelete
  4. nok mana adil..ko yg kalerkan!! aku nk jumpa pengadil ini macam..hehehe

    ReplyDelete
  5. nok tak menang punn..aku sajer jer kalahkan diri aku..kc peluang orang laen menang... :p

    ReplyDelete