Sunday, February 7, 2010

Isnin..pagi yg marah..bukan merah k..

ha..pagi-pagi aku dh rasa angin..marah..geramm..adaker patut manager opis aku ni tak kasi aku n kwn opis aku ni g induksi..die x ckp kt aku depan2 tp die ckp kt PA die merangkap kwn aku gak..pehal?? pastu die panggil aku tanya aku nk g ke tak..of course lah aku nk g kn? soklan bodo r..pastu die kter die lepaskan aku g tp budak lg sorang tu budak PAP kt opis ku ni die x kc g atas alasan die baru lagi..aku dh lama..n lg satu die sebut yg opis kosong..takde orang..aku ngn selambanya balas kater ade satu staf bersalin tu akan naik keja..n sorang lg kerani tu bole buat keja2 budak PAP ni..
yang aku tak paham nape die xnak lepaskn kiteorg g induksi..aku rs kalu prof dpt surat ni pun die lepaskan aje kiteorg ishh..aperlah pmpuan ni..sengal..saje nk spoilt kn mood aku..dah ler aku cm tensen dpt mcm2 arahan suh buat repot lah..buku vot lh payment lah..wahhh..main order jer..ni plg aku nyampah og nk sekat2 reaki org lain ni..pantanggg aku...ishhh nsb baik lah pagi2 semayang subuh aku dh doa..jauhkn perasaan hasad dengki semua..brdendam..so aku marah smpi sini jerlah..aku maafkn ko..nway aku dpt g pun..yahooooo....x sabar nk sah jawatan..doakan saya ye..

No comments:

Post a Comment